Dynasty tietopalvelu Haku RSS Askolan kunta

Talousarvio vuodelle 2023/Budget för år 2023

Rakennus- ja ympäristölautakunta 27.10.2022 § 151

Valmistelu/lisätiedot

Beredare/mer information  V.t toimalajohtaja/ T.f branchdirektör Esko Halmesmäki

puh/tel. 0400 7755 27, etunimi.sukunimi@askola.fi

fornam.efternam@askola.fi

Esittelijä/ Beredare Toimialajohtaja/ rakennus- ja ympäristö Esko Halmesmäki

Askolan kunnan talousarvion aikataulusuunnitelman mukaan lautakuntien tulee valmistella ja käsitellä toimialansa talousarvioehdotukset, toimintasuunnitelman, tavoitteet ja mittarit vuodelle 2023 15.10.2022 mennessä.

Vuoden 2022 talousarvioehdotus, toimintasuunnitelma, tavoitteet ja mittarit esitellään ja käsitellään kokouksessa.

Enligt anvisningarna för genomförandet av Askola kommuns budget 2022 ska nämnderna rapportera till kommunstyrelsen om genomförandet av sina dispositionsplaner i slutet av april och i slutet av augusti, om bokslutsläget den 31 december 2022 samt när kommunstyrelsen beslutar det.

Byggnads- och miljönämndens ekonomiska resultat fram till den 31 augusti 2021 och prognosen för 2022 presenteras vid mötet.

Päätösehdotus/

Beslutsförslag Rakennus- ja ympäristölautakunta hyväksyy lautakunnan vuoden 2023 talousarvioehdotuksen, toimintasuunnitelman, tavoitteet ja mittarit sekä valtuuttaa vt. toimialajohtajan ja Askolan kunnan talousosaston tekemään talousarvioehdotukseen tarvittaessa korjaavat pienet muutokset.

Byggnads- och miljönämnden godkänner nämndens budgetförslag för 2023, verksamhetsplanen, målen och mätarna samt bemyndigar den tillförordnade branschdirektören och ekonomiavdelningen i Askola kommun att vid behov göra smärre korrigerande ändringar i budgetförslaget.

Päätös/Beslut Hyväksyttiin päätösehdotuksen mukaisesti/ Godkändes enligt beslutsförslag.